Financiare industria serviciilor este foarte reglementat si companii
de vânzare a produselor financiare sau de consiliere trebuie sa adere la un set stricte a
liniile directoare stabilite de catre industria de organismul de reglementare independenta,
Servicii Financiare Autoritatii. FSA a larga statului de luare a
de aplicare si competentele de cercetare si drepturile dumneavoastra în calitate de consumator sunt
de bine protejate.
Obiectivul FSA este de a promova eficient,< ordonat si echitabil pe pietele
si de a ajuta consumatorii amanuntul a atinge un acord echitabil "(sursa:
[] Http://www.fsa.gov.uk/pages/About/What/index.shtml), si are patru principiu
obiective: de a promova încrederea în industrie, pentru a creste publice
întelegerea din sistemul financiar, pentru a proteja consumatorii si pentru a
degaja criminalitatii financiar.
Companiile trebuie sa fie autorizata de FSA cu scopul de a vinde financiara
de produse si servicii. Aceasta include banci, societati de constructii,
societati de investitii, furnizori de credit ipotecar, firmelor de asigurari, financiar
de consilieri si de vânzatorii de pensii. Ele trebuie în conformitate cu liniile directoare
stabilite de FSA în manualul acesteia. În general vorbind, normele ca
societati financiare trebuie sa urmeze sunt:
e de incredere si siguranta financiara
furnizeze informatii clare pentru a va ajuta lua decizii financiare, cum
drept "faptele cheie" si "elemente cheie" de produse si servicii
oferi consiliere profesionala, competente
au proceduri clare si simple pentru a face o plângere
va informam despre metodele de compensare
Puteti afla daca o societate este autorizate de FSA prin utilizarea
a Verificati Serviciul pe site-ul FSA.
Daca aveti o plângere despre o produs financiar sau serviciul pe care il au
ar fi trebuit, ar trebui sa contactati compania în prima instanta. Daca
plângerea nu este rezolvata pentru tine satisfactia aici, ar trebui apoi sa
contacta un sistem de plângere independent precum Ombudsmanul financiar
Servicii? Ombudsmanul vor efectua o ancheta impartiala în
El plângere si va încerca sa îl solutioneze. Nu ai de a accepta
El constatarile Ombudsmanului, dar daca nu sunt obligatorii pentru
OTH dvs. si compania cu care aveti o plângere. Daca nu
de acord cu constatarile si doriti sa ia chestiune în continuare, în urmatorii
etapa este de a lua cazul dumneavoastra în instanta.
Banci si societati de constructii, de asemenea de cod propriu de voluntariat ale
conduita pentru promovarea celor mai bune practici si de a asigura ca clientii sunt
reated echitabil si rezonabil. Gestionat de Cod bancar Standarde
Bord, este cunoscut doar ca a Codului bancara si cea mai importanta strada
anks au semnat, pâna la el. Produse si serviciile acoperite de Cod
conturile includ bancare, descoperit de cont, credite, carduri de credit si straine
schimburi.
Unele dintre regulile cheie la care bancile participante si constructii
Societatile de acord sa adere sunt:
furnizeaza informatii clare cu privire la produsele si serviciile si modul în care acestea
birou
asigurându-se ca materialele promotionale si publicitare sunt corecte
si nu induca în eroare
pastrarea clientilor informati prin trimiterea declaratiilor regularitate si
clientilor Elling despre schimbarile termeni si conditii, costuri sau
ratele dobânzii
actionând prompt si corect de a solutiona plângerile când lucrurile merg
gresit
folosind sisteme de siguranta si securitate si pastrare a informatiilor cu caracter personal
confidential
promovarea Codului bancare si asigurându-se ca angajatii înteleg
si sa le respecte
Codul bancar nu Consiliul pentru Standarde este capabil de a investiga
plângeri individuale în numele consumatorilor, ci serviciul sau pot
furniza informatii utile si sprijin. Daca aveti o plângere ca
ati fost în masura sa rezolve cu societatea respectiva, ar trebui sa
ake-l la Serviciul mediatorului financiar.
No comments:
Post a Comment