Industria financiara: Drepturi în calitate de consumator

Financiare industria serviciilor este foarte reglementat si companii

de vânzare a produselor financiare sau de consiliere trebuie sa adere la un set stricte a

liniile directoare stabilite de catre industria de organismul de reglementare independenta,

Servicii Financiare Autoritatii. FSA a larga statului de luare a

de aplicare si competentele de cercetare si drepturile dumneavoastra în calitate de consumator sunt

de bine protejate.

Obiectivul FSA este de a promova eficient,< ordonat si echitabil pe pietele

si de a ajuta consumatorii amanuntul a atinge un acord echitabil "(sursa:

[] Http://www.fsa.gov.uk/pages/About/What/index.shtml), si are patru principiu

obiective: de a promova încrederea în industrie, pentru a creste publice

întelegerea din sistemul financiar, pentru a proteja consumatorii si pentru a


degaja criminalitatii financiar.

Companiile trebuie sa fie autorizata de FSA cu scopul de a vinde financiara

de produse si servicii. Aceasta include banci, societati de constructii,

societati de investitii, furnizori de credit ipotecar, firmelor de asigurari, financiar

de consilieri si de vânzatorii de pensii. Ele trebuie în conformitate cu liniile directoare

stabilite de FSA în manualul acesteia. În general vorbind, normele ca

societati financiare trebuie sa urmeze sunt:

e de incredere si siguranta financiara

furnizeze informatii clare pentru a va ajuta lua decizii financiare, cum

drept "faptele cheie" si "elemente cheie" de produse si servicii

oferi consiliere profesionala, competente

au proceduri clare si simple pentru a face o plângere

va informam despre metodele de compensare

Puteti afla daca o societate este autorizate de FSA prin utilizarea

a Verificati Serviciul pe site-ul FSA.

Daca aveti o plângere despre o produs financiar sau serviciul pe care il au

ar fi trebuit, ar trebui sa contactati compania în prima instanta. Daca

plângerea nu este rezolvata pentru tine satisfactia aici, ar trebui apoi sa

contacta un sistem de plângere independent precum Ombudsmanul financiar

Servicii? Ombudsmanul vor efectua o ancheta impartiala în

El plângere si va încerca sa îl solutioneze. Nu ai de a accepta

El constatarile Ombudsmanului, dar daca nu sunt obligatorii pentru

OTH dvs. si compania cu care aveti o plângere. Daca nu

de acord cu constatarile si doriti sa ia chestiune în continuare, în urmatorii

etapa este de a lua cazul dumneavoastra în instanta.

Banci si societati de constructii, de asemenea de cod propriu de voluntariat ale

conduita pentru promovarea celor mai bune practici si de a asigura ca clientii sunt

reated echitabil si rezonabil. Gestionat de Cod bancar Standarde

Bord, este cunoscut doar ca a Codului bancara si cea mai importanta strada

anks au semnat, pâna la el. Produse si serviciile acoperite de Cod

conturile includ bancare, descoperit de cont, credite, carduri de credit si straine

schimburi.

Unele dintre regulile cheie la care bancile participante si constructii

Societatile de acord sa adere sunt:

furnizeaza informatii clare cu privire la produsele si serviciile si modul în care acestea

birou

asigurându-se ca materialele promotionale si publicitare sunt corecte

si nu induca în eroare

pastrarea clientilor informati prin trimiterea declaratiilor regularitate si

clientilor Elling despre schimbarile termeni si conditii, costuri sau

ratele dobânzii

actionând prompt si corect de a solutiona plângerile când lucrurile merg

gresit

folosind sisteme de siguranta si securitate si pastrare a informatiilor cu caracter personal

confidential

promovarea Codului bancare si asigurându-se ca angajatii înteleg

si sa le respecte

Codul bancar nu Consiliul pentru Standarde este capabil de a investiga

plângeri individuale în numele consumatorilor, ci serviciul sau pot

furniza informatii utile si sprijin. Daca aveti o plângere ca

ati fost în masura sa rezolve cu societatea respectiva, ar trebui sa

ake-l la Serviciul mediatorului financiar.

No comments:

Post a Comment