Managementul sistematice de numerar si datorii Colectia

Fiecare afacere trebuie sa se asigure ca are un plan de recuperare a datoriilor. Aceasta implica de obicei de planificare intr-o seria de scrisori, apoi apeluri telefonice si luarea în cele din urma actiuni în justitie sau predarea unei datorii restante de peste la o agentie de recuperare. Mai este o datorie de neplata, mai mare sansa pe care niciodata nu va fi acordata.

Fiecare afacere trebuie sa se asigure ca acestea aiba un plan de recuperare a datoriilor. De obicei, aceasta presupune prog
1) Telefonul Satisfactia clientului apel - înainte de expedierea factura

Un client multumit este mult mai probabil sa devina un platitor târzii sau debitor rau. Deci înainte de expedierea factura dumneavoastra, gânditi-va de asteptare clientului sa întrebe daca au fost multumiti de serviciile pe care le primite. Apoi sa le atrag atentia ca factura e pe drum si pentru a consolida conditiile de plata de exemplu. 30 de zile. Clientilor nostri fideli sa, nu aveti nevoie sa solicite dupa fiecare comanda, ci un apel ocazional va lasa sa le stiu ca te gândesti despre ei si nevoile lor.

Daca credeti ca un element avea întreba, apoi telefonul si sa explice ce taxa va fi si de a obtine acordul clientului dvs. pentru a va facturare aceasta suma. Confirmati conversatie la un e-mail sau scrisoare.

Un alt sfat valoros este sa împarta articole pe facturi diferite. Daca va toate cheltuielile sunt pe o singura factura atunci totalitatea sumei va fi de gând sa obtineti un loc de-a lungul interogare mici, afectand grav cashflow dumneavoastra. Pe de alta parte, daca elementul intrebat este pe o factura separat, numai aceasta suma mult mai mica va fi amânata.

Doi) Prima litera întârziere - 7 zile dupa data scadentei

În aceasta etapa, trimitând un memento ca a trecut data scadentei este cel mai bun lucru pe care le puteti face. Daca o factura este mai mic decât restante doua saptamâni, trebuie sa ofere clientului beneficieze de îndoiala ca cecul este în post sau ca pur si simplu uitat. Tu trebuie sa trimita o duplicat factura cu scrisori de atentionare dvs., cu data scadentei trecut clar în evidenta. Aceasta apoi evita utilizate frecvent si abuzati "Oh, dar am pierdut factura", scuza.

3) doua scrisoare restante '7 zile dupa prima scrisoare (2 saptamâni dupa data datorate)

Nou, acest este mai mult un ghiont decât un cererii. Pastreze tonul similare la scrisoarea dumneavoastra prima, dar subliniaza ca acest lucru este acum a doua oara care le-ati scris. Din nou, anexati o dublura pe factura. Ar putea ajuta de asemenea la ghiont atentia clientului tardiv fata de plata cu întârziere a Comerciale Datorii (dobânzi) Act (vezi jos).

4) Primul apel telefonic de colectare - 7 zile dupa a doua scrisoare (3 saptamâni dupa data scadentei)

Factura este acum o luni restante si este timpul pentru a ridica telefonul si sa vorbeasca direct la client. Sa fie pregatiti pentru un baraj de scuze ca "verificarea lui în acest post" si "suntem doar de asteptare pentru un client mare sa plateasca si apoi va vom plati urmatoare". Fiti politicos si lasati clientul vorbeasca, dar nu sfârsitul unui apel telefonic fara a obtine un angajament ferm ca la momentul în care datoriile vor fi decontate.

5) Prima scrisoare de colectare - ziua faci primul apel (3 saptamâni de la data scadentei)

În aceeasi zi ca faceti apel de colectare, posta o scrisoare de prima clasa, care reitereaza la data platii, care tocmai a fost de acord.

6) În al doilea rând apel telefonic Collection - 7 zile de la scrisoarea prima colectie (o luna de la data scadentei)

Daca ati avut înca nici un raspuns, este timpul pentru a efectua un apel telefonic al doilea. Contul este acum o luna restante si mai lung unei datorii neachitate ramâne, cu atât mai probabil niciodata nu trebuie sa fie solutionate. Fi politicos, dar ferm si din ce în ce cere plata imediata. Daca debitorul insista asupra faptului ca acestea nu pot sa plateasca imediat, face un alt angajament la o data platii.

7) o scrisoare de colectare a doua - 7 zile de la data platii noi a trecut (40 + zile de la data scadentei initiale)

În acest moment, aveti nevoie de o schimbare în ton de comunicare. Clientul trebuie sa fie acum informati cu privire la gravitatea situatiei - a cerut si plata imediata. Puneti clientului privind "opri" si avertiza clientul ca creditul suplimentare nu vor fi disponibile exceptia cazului în problema este rezolvate în urmatorii sapte zile. Trimite acest scrisoare, si toate comunicare viitoare prin intermediul livrare înregistrate. Acest lucru va sa stii sigur ca clientul a primit scrisoarea dumneavoastra - si va comunica pentru a le gravitatea crescânda a situatiei.

8) treia telefon apel colectie - doi saptamâni dupa scrisoarea doua colectie (54 zile + dupa data scadentei initiala)

Sunteti telefonând acum clientul pentru a le spune ca aceasta este sansa de finala de a solutiona datoria lor. Avertiza i ca datoria este pe cale sa fie trecut peste o agentie de colectare, care nu vor suporta doar le costuri suplimentare, dar poate, de asemenea, pune potential le pe o lista neagra de credit. Ia clientului sa promisiunea de a plati in termen de sapte zile pentru a opri aceasta procedura.

9) de mîna pe la agentia de colectare - doua saptamâni de la ultima litera (68 + zile de la data scadentei initiale)

Contul este acum trei luni restante si necesita ajutor profesionist. O datorie de trei luni în picioare este statistic dificil de a recupera .......

10) Planificati sistemul dvs. propriul

Procedura contur le-am prezentat aici poate sau nu poate fi ideala pentru afacerea ta. Folositi-o ca o schema sa elaboreze sistemul propriu, cu pasi mai mult sau mai putin si intervale mai lungi sau mai scurte de timp.

Mai presus de toate o data v-ati decis privind o procedura de colectare a datoriilor face proces complet automat, care este religios respectat.

Una din marile probleme pe care întreprinderile din Regatul Unit au este faptul ca factura târziu si atunci nu urmaririi numerarului în agresiv. Nu ceva ne simt confortabil cu. Si a fost la decesul mii de întreprinderi - asa sa fie mai agresiv si asigurati-va ca stati pe partea de sus a cashflow dumneavoastra.

Plata tardiva a Comerciale Datorii (dobânzi) Actul de plata tardiva a Comerciale Datorii (dobânzi) Legea a fost introdus la data de 1 noiembrie 1998. Acesta ofera în mod automat întreprinderilor cu 50 sau mai putini angajati dreptul de a pretinde dobânda, daca o alta afacere, plateste facturilor sale târziu. Anterior, afacerile s-au doar posibilitatea de a pretinde dobânda asupra datorii, daca a fost în mod expres incluse în contract sau daca datoria fost urmarite prin intermediul instantelor. La 7 august 2002, norma a fost modificata sa vina în conformitate cu legislatia europeana privind întârzierea efectuarii platilor, iar acum se aplica întreprinderilor de toate marimile. Introducerea de interes pentru întârzierea platii nu este doar menirea de a avea un efect disuasiv, ci o modalitate de a mentine rentabilitatea dvs. atunci când fluxului dvs. de numerar nu este câstiga interes în banca. În cazul contractelor sau din data de 07.08.2002 dupa sfârsitul rata dobânzii de plata este de 8 la care se adauga% rata de referinta. Rata de referinta curent pentru perioada 7/o/2009-12/31/2009 este de 0,5% - S0 care este în prezent 8.5%

1 comment:

  1. Aplica pentru un credit ACUM.
    Buna ziua, numele meu este CREDITE BERRY. Sunt un creditor privat, care da afară împrumut la persoane fizice și juridice. Ați fost refuzat de către atât de multe bănci? Ai nevoie de finanțare pentru a stabili afacerea dvs., sau aveți nevoie de finanțare de urgență pentru extinderea afacerii dumneavoastră? Sau ai nevoie de un credit de nevoi personale? Împrumut mea variază de la personal la împrumut de afaceri. Rata dobânzii mea este de 2%, iar procesul nostru de împrumut este foarte rapid, de asemenea. Sunt foarte dispus să facă toate necazurile tale financiare un lucru de domeniul trecutului. Dacă sunteți cu adevărat gata pentru a obține problemele tale financiare rezolvate, atunci nu mai cautati si aplica pentru un împrumut de azi. Daca sunteti interesati va rugam sa ne contactati pe adresa de email; berryloanscompany@gmail.com

    ReplyDelete