De credit card de tranzactie Diferendele

O disputa card de credit pentru tranzactiile efectuate, ofera consumatorilor trei paravane: protectia împotriva utilizarii neautorizate, procedurile de facturare eroare, precum si dreptul de a suspenda plata. Creditorii urmeze un set de proceduri când fisier o disputa card de credit pentru o diferenta facturilor. Tineti minte ca, la sfârsitul anchetei, acestor protectii poate duce înca într-o constatarea ca va sunt de natura sa plateasca pentru operatiunea în litigiu. Legea (e) se aplica set spe
Protectia împotriva utilizarii neautorizate

Într-o era în care comerciantii accepta plata prin carte de credit pe internet si prin telefon, problemele legate de utilizarea neautorizata a cardurilor de credit au crescut. Folosirea neautorizata include situatii în care cartea de credit sau numarul cartii de credit este furat, imprumutat, sau utilizate fara consimtamântul dumneavoastra. În cazul în care este dovedit ca card de credit dvs. a fost într-adevar, utilizate fara autoritatea dumneavoastra, atunci legea limitele de raspundere la 50 $. În cele mai multe cazuri emitentii de carduri de credit renunta aceasta plata.

Odata ce o taxa neautorizate au fost raportate de emitent, acesta din urma ia o decizie daca sa ia taxa de tranzactie de pe contul dvs. sau pentru a investiga validitatii creantei dumneavoastra. Aceasta investigatie rezonabila poate fi compus din multe, cum ar fi o verificare a semnaturii de pe biletul de tranzactie de credit, compararea locatii de sedere si iesirea în care tranzactia a fost facut si obtine raportul de politie aferente.

Proceduri pentru Urmati Când Contestând o eroare de facturare

Puteti invoca aceasta protectie privind cardurile de credit, atunci când un comerciant aveti plati pentru produsele pe care le ordonat dar pe care nu ati ajuns, sau, atunci când va card de credit factura este încarcata. Un statut federal, Targul de credit de facturare Act (FCBA), va protejeaza atunci când utilizati cardul dvs. de credit. FCBA prevede ca ati putea disputa orice taxe care sunt facute pe carduri de credit si, ca în timp ce emitentul cardului credit este înca efectuarea investigatiilor, aveti dreptul de a refuza plata fara a fi supusi la dobânda pentru suma neplatita corespunzatoare. Din cauza acestei legi, companii de carduri de credit sunt nevoite sa acorde atentie pentru a contesta cardului dvs. de credit. Comerciale implicate poate, ca urmare a litigiului, suporta chargebacks carte de credit.

Nu sunt lucruri ce trebuie sa faceti daca doriti a beneficia de aceste protectii oferite consumatorilor pentru a va de pe carduri de credit de catre legii:

· Fisier o declaratie scrisa în care emitentul cardului de credit, la adresa indicata pentru "anchete facturare" - nu adresa la care va trimite prin posta plati. Aceasta declaratie trebuie sa cuprinda numele dvs., adresa, numar de cont carte de credit (nu numarul cardului), precum si toate datele si descrierile cu privire la tranzactie de facturare eronata, inclusiv suma corespunzatoare, precum si data tranzactiei eronate.

· Trimite acest scrisoare companiei card de credit, astfel încât sa le primeasca termen de 60 de zile de la data primei declaratii care continea intrarea tranzactia eronata. Sa presupunem ca nu a primit declaratia de facturare? De exemplu, un hot de identitate poate s-au schimbat adresa dvs. de cont. În astfel de cazuri, cartela de credit scrisoarea litigiu ar trebui sa ajunga în continuare la emitentul cardului în cadrul necesare 60 de zile. Trebuie sa ai o idee (sau) sa solicite momentului în care societatile card de credit, de obicei, dintr-mail declaratiile de facturare. Asigurati-va ca declaratiile dumneavoastra veti primi în fiecare luna. Daca nu, follow-up fara întârziere.

Urmatoarele situatii sunt motive pentru a invoca o disputa carte de credit:

° articol postat pe proiectul de lege este în eroare;

° element de pe proiectul de lege este o tranzactie nu de tine sau de o persoana pe care în mod expres autorizate;

° post se refera la produse sau servicii, care nu au fost acceptate pentru cauze rezonabile de tine sau de o persoana pe care autorizate. De exemplu, elementul poate sa nu au îndeplinit conditiile de vânzare. Puteti cere emitentul cartii, daca nu sunteti sigur daca sa respinga elementul pur si simplu, sau de a accepta conditionat si apoi provocare furnizor.

° articol face referire la produse sau servicii nu sunt de fapt livrat la tine, sau persoana desemnata, în care conditiile de vânzare au indicat. De exemplu, poate fi platit de transport suplimentare pentru asigurarea de transport maritim mai repede, ci element achizitionat a fost livrata întârziere sau nu ceea ce ai comandat, sau nu în cantitatile specificate.

Dupa ce ati depus plângeri dvs., companii de carduri de credit sunt obligate prin lege sa efectueze o ancheta. Ele ar trebui sa poata va informa despre concluziile lor în nouazeci zile fie doua cicluri de facturare, oricare data este prima. În cele mai multe cazuri, comerciantii vor inapoi, mai degraba decât în afara riscului de a pierde privilegiul de a accepta carduri de credit. Compania card de credit va anula, atunci tarifele, precum si toate dobânzile corespunzatoare.

Daca litigiul card de credit nu este solutionat, aveti dreptul retine plata partii litigiu facturii. Tu trebiue a vedea totusi sa îl pe care le plateasca suma necontestat. În caz contrar, compania carte de credit poate recurge la actiuni de colectare, sau raportul a delincventei la o Biroului de Credit.

În cazul rezultatelor unui card de credit litigiu nu trebuie sa fie în favoarea ta, compania dvs. de card de credit este obligat sa trimita o declaratie scrisa de constatari si modul în care aceasta decizie a fost informat. O perioada de gratie pentru suma acordata în litigiu este în mod normal.

Dreptul de a opri plata

O alta protectia cruciala aveti un litigiu cartela de credit este dreptul de a opri plata. Ordinul de plata oprire este un instrument foarte puternic care poate fi utilizat atunci când nu sunteti multumit cu o achizitie facuta pentru oricare dintre cardurile de credit. Puteti invoca acest drept daca aveti o plângere legitim în ceea ce priveste calitatea de nimic l-ati achizitionat, cu cartea de credit si conditia ca ati facut o încercare de buna-credinta, sa rezolve problema direct cu comerciantul.

Pentru ca este atât de puternic, acest drept are unele limitari importante:

° valoarea bunurilor în litigiu si serviciile ar trebui sa fie de peste 50 dolari, si

° articole trebuie sa fi fost cumparate de stat acasa sau la o distanta de 100 km de la adresa dvs. de corespondenta.

Exista exceptii de la aceste limitari: nu se aplica daca card de credit l-ati folosit a fost emisa de catre vânzator (cum ar fi un magazin departament sau carte de casa) sau daca o reclama pentru articolele pe care le cumparat a fost trimis la tine de catre vânzator. Chiar si asa, ar trebui sa prezinte dovada de un efort de buna credinta sa rezolve problema cu vânzatorul.

Odata ce ati trimis-o notificare adresata companiei card de credit în legatura cu intentia de a suspenda operatiunea de plata, nu li se permite sa raporteze valoarea în litigiu ca un delincventa la orice birou de credit. Orice actiuni trebuie sa se retine pâna când litigiul este rezolvat fie o instanta competenta a emis o hotarâre împotriva ta. De asemenea, creditorul dvs. nu poate sa ia o actiune pentru colectarea sau pentru tratarea tranzactie ca "solutionat" cu exceptia cazului în care au efectuat o ancheta rezonabila în litigiu.

În cazul în care credeti ca ar trebui sa suspende plata, forma completa si 76 mail, la adresa societatii de credit cardul indicat pentru "cheltuieli contestata" (nu pentru adresa de facturare) si explica motivul pentru decizia ta sa nu plateasca. Ar trebui sa faceti acest lucru prompt: luând prea mult timp despre asta va face suspect dvs. Revendicati. Trebuie sa retina doar suma corespunzatoare elementului defecte sau nelivrate, plus cheltuieli financiare asociate.

De a consolida pozitia ca cel mai bun posibil, sa se asigure ca emitentul cartii de credit primeste cererea dvs. de litigiu zile saizeci de declaratia prin cardul de credit care au aratat ca prima element în litigiu. Trebuie sa explice si sa descrie încercarile dumneavoastra de a rezolva problema cu vânzatorul. Trebuie sa anexeze, de asemenea, documentatia toate încercarile la rezolutie, inclusiv scrisori ai trimis la vânzator în ceea ce priveste achizitionarea în litigiu si o copie a facturii card de credit care indica elementul în litigiu.

Poate acesta este motivul pentru achizitiile efectuate prin intermediul cardurilor de credit sunt mai bune decât în numerar din perspectiva consumatorului. De protectie si mediere oferite de achizitiile efectuate prin tine carduri de credit, în esenta, traduce în încorporat în asistenta consumatorilor: ajutorul pe care ar fi costat o mare suplimentare a avut ati optat pentru plata în litigiu elemente de numerar în loc.

1 comment:

  1. Oferim împrumut cu dobândă redusă de 3%. Aplicați pentru un împrumut rapid și convenabil pentru a achita facturile și pentru a începe o nouă afacere sau pentru a-și refinanța proiectele la o rată de dobândă mai mică de 3%. Aveți un scor redus de creditare și sunteți gata să obțineți împrumut de capital de la autoritățile locale Bănci și alte instituții financiare? Iată șansa dvs. de a obține un împrumut de la Organizația noastră. Oferim împrumuturi persoanelor fizice pentru următoarele scopuri și multe altele. Împrumut personal, expansiune de afaceri, start-up de afaceri, educație, consolidarea datoriilor, împrumuturi cu bani grași. Contactați-ne astăzi prin e-mail: kate_solution@outlook.com

    ReplyDelete